Kapitola Druhá: Je potřeba snít

Opravdu jsme dostali nabídku na koupi značky WOLF? V první fázi se mi tomu nechtělo věřit. Řadu let byl jedním z našich velkých snů mít vlastní značku oblečení. Snili jsme o tom vytvářet vlastní kolekce. Vyrábět oblečení, se kterým se maximálně ztotožňujeme.   Zároveň dle našich dat z Olšákovi.cz, vyrábět oblečení, které český zákazník chce. Máme řadu skvělých dodavatelů s velmi kvalitním oblečením, ale vlastní značka je něco jiného. Vždy to pro nás bylo něco, kde bychom se chtěli ještě více realizovat. Zkoušeli jsme ji dřív vytvořit od nuly a věřili, že to dokážeme, ale ztroskotalo to. Důvodem bylo, že jsme chtěli vyrábět oblečení ve vysoké kvalitě, ale za rozumné ceny pro naše zákazníky. Tohoto poměru „cena/výkon“ jsme ale nikdy v předvýrobních fázích nedokázali dosáhnout. Buď vzorky nesplňovaly naši představu o úrovni kvality nebo naopak ano, ale prodejní cena by byla moc vysoká. Souhlasím s názorem, že i když člověk něčemu dá obrovské úsilí, snaží se ze všech sil, tak stejně nemusí uspět. My jsme v tomto případě neuspěli. Zároveň ale souhlasím s názorem mého taťky, v mém životě nesmírně důležitého a inspirativního člověka. Od mala mi říkal, že je v životě strašně důležité snít. „Když budeš mít sny, čeho bys chtěl dosáhnout, tak toho dosáhneš“, opakovával často. Nepodařilo se mi vytvořit vlastní značku oblečení, ale najednou jsem měl možnost si svůj sen splnit koupí značky WOLF. Značky, která přesně splňuje naší představu o vysoké kvalitě a rozumné ceně.

Když nám paní majitelka tuto nabídku dala, byl jsem nadšený. Samozřejmě jsme se dohodli na pár dnech na rozmyšlenou, zda vůbec vstoupíme do jednání. Během těchto dnů nadšení vystřídala obava. Zvládneme to? Není to pro nás příliš velké sousto? Co když to nezvládneme? Po dvou dnech jsme dali vědět, že bychom chtěli začít jednat a já se na pár měsíců ponořil do tabulek s čísly. Nepatřím mezi lidi, kteří by se do něčeho pouštěli bezhlavě, což nemám po mamce, ta měla jasno hned, že to musíme koupit. Bylo to nakonec velmi těžké rozhodnutí. Nebyl jsem 100% přesvědčený, že značku WOLF zvládneme.  Naplňovat sny je jedna věc, ale mělo by to mít realistický základ. Nakonec jsme se ale rozhodli, že to musíme zkusit, i kdybychom to neměli zvládnout uřídit. Dáme do toho maximum, jak je v našem zvyku a když prohrajeme, tak se vztyčenou hlavou – to byl v podstatě jediný závěr, kterým jsme si byli jisti. Tak začala naše cesta výrobce oblečení vlastní značky. Taťka měl zase pravdu.